środa, 20 stycznia 2010

Migdałowa pokusa





ciasto ;100g.mielonych migdałów,
5 jajek,
5łyżek cukru,
cukier waniliowy 1,
olej 3 łyżki,proszek do piecz.1łyżeczka,
niebieski barwnik 1 łyżeczka,
masa; 240ml. kremówki,
450g. srea mascarpone,
cukier 2łyżki,
sok z 1/2 cytryny,
olejek migdałowy 1/2 łyżeczki,
czekolada do dekoracji


Żółtka ubić z cukrami na gładką mase,dodać migdały proszek do pieczenia i olej z barwnikiem-dokładnie wymieszać.Ubić białka na sztywną pianę i dodać do ciasta . delikatnie wymieszać. wylać na tortownice 24cm ,piec 30min. w 180 stopniach.
ser ubić z cukrem sokiem cytrynowym i olejkiem na puszysta masę.Kremówke ubić na sztywno i dodać do masy serowej.dokładnie wymieszać. placek przekroić na pół i przełożyć masą.wierzch polac czekoladą.

5 komentarzy:

  1. To ciasto sama jadłam :)) Jest zarąbiste ,ma niesamowity smak , po prostu rozpływa się w ustach. PYCHA !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrs.Stodółkiewicz proszę nie świrować i się podpisywać bo wyjdzie na to że sama sobie dodaje komentarze!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki ale nie mam tu konta .:D

    OdpowiedzUsuń
  4. NO TO COŚ DLA MNIE...MIGDAŁY I NIEBIESKOŚĆ....PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  5. A to znowu ja tym razem mam juz kato i potwierdzam co napisalam wczesniej, mam nadzieje ze jak znowu zrobisz takie ciasto to zaprosisz bo slinka mi juz cieknie :)))))))), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...